دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی قسم
تمسرا
 
منوی دسته ای

 
پیوندهای روزانه

خرید از علی اکسپرس تحویل ایران
خرید از علی بابا
جلو پنجره جک جی 5
الوقلیون
همه لینک ها

 
کدهای کاربر



موزیک moozikfa l

 
.:: آخرین مطالب ::.

 
دسته بندی: <-CategoryName-> | تاريخ: یک شنبه 21 دی 1393برچسب:دنلود اهنگ جدید, | ساعت: 1:10 | نویسنده: moozik
 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی با نام قسم

به یاد رفتنت هرشب به راهت خیره می مونم
چه حالی دست من دادی من از لطف تو ممنونم

به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم
تقاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم

تو که پای قسم خوردن همیشه اسممو بردی
کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی
شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه
برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه

♫♫♫

مهم نیست برنمیگردی خاطرات تو نمیپوسه
جای تیغت رو قلب من هنوز زخمامو می بوسه
مهم نیست بی تو آینده چه دردی رو به من میده
چه فرقی میکنه تقدیر چه خوابی رو واسم دیده

تو که پای قسم خوردن همیشه اسممو بردی
کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی
شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه
برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 
  

 
.:: صفحات سایت ::.

 
درباره ما




ایجاد کننده وبلاگ : moozik


این صفحه را به اشتراک بگذارید

 
آرشیو
لطفا ماه مورد نظر را انتخاب کنید :
بهمن 1393
دی 1393

 
نویسندگان

 » moozik


 
لینک دوستان

.: ردیابی ماشین
.: حمل هوایی ماینر از چین
.: لیزر دوچرخه
.: هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
.: جلو پنجره لیفان ایکس 60

.: قالب وبلاگ



Theme Edited By: temsara.ir